دوستان اکوی قلب جنین رو چرا میدن؟ تو چند هفته باید رفت؟

۶ پاسخ

من رفتم اکو
۲۰ هفته و چند روز
خداروشکر هیچ مشکلی نداشت

من دکترم بزای هفته دیگه نوشته که برم

دو انومالی اگه نیاز باشه انجام میشه

برای اینکه خدایی نکرده مشکل خاصی نباشه ک بعد بدنیا اومدن تازه بفهمن و....

تو آنومالی اگه قلب بچه مشکل داشته باشه میفرستن معمولا 18 تا 20 هفته که به نظرم مسخره بازیه😅من رفتم چیزی نبود

من ۱۹ هفته با آنومالی انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری