من رفتم اکو
۲۰ هفته و چند روز
خداروشکر هیچ مشکلی نداشت
من دکترم بزای هفته دیگه نوشته که برم
دو انومالی اگه نیاز باشه انجام میشه
برای اینکه خدایی نکرده مشکل خاصی نباشه ک بعد بدنیا اومدن تازه بفهمن و....
تو آنومالی اگه قلب بچه مشکل داشته باشه میفرستن معمولا 18 تا 20 هفته که به نظرم مسخره بازیه😅من رفتم چیزی نبود
من ۱۹ هفته با آنومالی انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.