آزمایش گلوکز تا چند هفتگی میتونیم انجام بدیم

۷ پاسخ

مامان مغز بادوم توروخدا جواب بده عزیزم

از 24 تا ۲۸ هفته

فکر کنم 24 تا 28
اما هرچه زودتر بهتر، چون اگه باشه زودتر درمان میشه یا پیشگیری

۲۴ الی ۲۸ هفته میشه انجام داد

تا ۳۰ هفته ام بعضی دکترا صبر میکنن ولی بهترین تایمش همون ۲۸ هفته اس

فکر کنم نهایتش تا سی ولی نرمالش تا۲۸

فککنم تا۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی