۸ پاسخ

عزیزم شما جواب سلفری اومد؟

انقدر استرس نداشته باشید
از هر لحظتون لذت ببرید
چشم به هم بزنید نی‌نیاتون به دنیا میان و بزرگ میشن همش میشه خاطره

منم دارم🥴

منم دارم مخصوصا شب ک شروع میشه دردم باهاش شروع میشه سیاتیک سمت چپمم میگیره اصن شبا یه وضعی خدا ب هممون کمک کنه این دوره رو ب سلامتی بگذرونیم

منم دارم و طبیعی چونکه رحم بزرگ میشه و لگن و اطراف تحت تاثیر قرار میگیرن

طبیعی عزیزم
سعی کن زیاد تحرک نداشته باشی

منم دارم

کاملا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ♡👶🏻♡ مامان ♡👶🏻♡ هفته سی‌وچهارم بارداری