جنسیت چیه به نظر شما

تصویر
۱۰ پاسخ

عزیزززم فرشته کوچولو اصلا معلوم نیست 😅 ایستگاه کردی . اخه مگه میشه از رو عکس متوجه شد همون دکترم به سختی میبینه

من ۱۸ هفته ۳روز باید برم انومالی ۱۷خرداد نوبت دارم
همین که سونو انتی انجام دادم خود همون سونو گرافیه انومالی رو هم برام حساب کرد که کی میشه از دکترم پرسیدم گفت اره ۱۷ خوبه برو

عکس سونوتو نداری همین که ۱۷ هفته انجام دادی؟

راستی تو سونوت باید نوشته باشه اگه انومالی بوده باشه

من ۱۶ هفته رفتم گفت مشخص نیست
البته سونو بیرون نبود سونو تو مطب خود دکتر بود
منم ترسیدم گفتم نکنه بچه هام رشد نکرده باشن که نشون نداد

سلام گلم یه پیج هس ماما تشخیص جنسیت انجام میده پیام بده کمکت کنه برای تشخیص جنسیت
اینستا ایتا روبیکا آیدیش nini_bardari99
واتساپ وتماس 09055484640

هفته ی ۲۰ مگه بهت جنسیت نگفت؟؟؟؟

حسم میگه پسره

دکتر بهت نگفت

پسر فک کنم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌ام بارداری
مامان (آوینا)🧚‍♀️ مامان (آوینا)🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۲ ماهگی
مامان فرمیسک و روزا🩷 مامان فرمیسک و روزا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آتلاس مامان آتلاس هفته نوزدهم بارداری
مامان زینب خانم💞💞 مامان زینب خانم💞💞 ۶ ماهگی
مامان ماهلین♡شاهوین مامان ماهلین♡شاهوین ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وپنجم بارداری