۳ پاسخ

ابی برا بزرگتر ها تقریبا . اهنش زیاده .

یخچال نه نمیخاد . یه سیسی هر شب قبل خاب . نیم ساعت با شیر فاصله

بستگی داره آبی یا قرمز باشه

سوال های مرتبط

مامان ملیکا💗 مامان ملیکا💗 ۸ ماهگی
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی