وزن نی نی هاتون تو ۳۱ هفته چندبود؟

۱۶ پاسخ

۱۶۷۵ بود

شما دوباره سونو وزن رفتید؟

من 30 هفته 1350 بود

من ٢٢٠٠ بود

من ۳۲هفته ۱۷۰۰بود گفت کمه ترومام میخورم امیدوارم بالا رفته باشه آخر هفته باید برم دکتر😢🙏

منم میخام برم چندروز دیگ ایشالله وزنش خوب باشه انقد استرس دارم میترسم برم سونو

من ۳۰هفته ۱۳۶۰بود

تو ۲۸هفته نرفتین سونو؟ وزن نینی چند بود؟

من ۲۹ هفته بودم ۱۳۰۰ بود

من لیدی میل میخورم وزنم نرفته بالا ولی وزن نینی هم انچنانی نیست

من ۳۱وپنج روز۱۷۸۰‌امروز هم سونو دادم ۳۷هفته و دو روز ۳۱۵۰

سونو کی رفتی؟

تو ۲۹ هفته ۱۵۰۰ بود الان ۳۶ هفته میگه ۳۲۰۰ ک گفت زیاده

من ۱۷۰۰

مال من دکتر گفت کمه 1584

من ۱۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان باران
جانان
🥰 مامان باران جانان 🥰 ۷ ماهگی