۷ پاسخ

آروم باش به خودت استرس نده
از فردا فک کن بارداری و باهاش صحبت کن
سوره یاسین با صوت تو خونه پخش کن

فقط استرس نداشته باش چند روز اول هم مواظب باش زیاد خم و راست نشو پله هم استفاده نکن زیاد

فقط آرامش داشته باش داروها رو سر وقت استفاده کن بقیه اش دست خداست انشالله که مثبت میشی

چقدر هزینش عزیزم

ازخدابخواه

توکل به خدا 🙏🏻

استرس سم برات ازخودت دورش کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💚 مامان معجزه خدا💚 هفته دوازدهم بارداری
سلام خانوما من امروز ۱۳ انتقالمه
لکه بینی لانه گزینی ندارم برای همین میترسم نگرانم چیکارکنم؟

ماه قبل۱۲ پریود شدم الان ۴ روز تاخیر دارم ...
اما بازم میگم نکنه از داروها باشه
سینه هام سنگین شدن دوسه روز دردپریودداشتم پای چپم درد
می‌کرد نمیدونم یعنی به این علائم دلخوش نکنم!!!!

کسایی که مثبت شدین این علائم رو داشتین!!یچیزی بگین آرومم کنه 🥺🙏



آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال
نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
شیرخشک شیرخشک نوزاد فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری