۱۳ پاسخ

بنظرم سلفری بده عزیزم،الکی ریسک نکن تا آنومالی و نمون.
انجام بده بذار خیالت راحت باشه

بهتره سلفری بدین که معمولا اونجا دقیقتره میزنه مشکلی نداره ولی انجام بدین

ببخشید میدونم گذشته برا منم ریسک زده شما کی فهمیدین بچه سالمه 🥲🥲🥲🥲

سلام عزیزم جواب انتی تون اومد؟

عزیزم امینو یا سلفری دادی؟؟

عدد ان تی منم1.14بودش چن باید باشه پس گفتن ک تا2 خوبه پ💔

عزیزم آزمایشگاه خصوصی رفتید یا دولتی؟و اینکه هزینه اش چقدر شد؟

یکم ریسک زده که فکرکنم دکتر سلفری بنویسه و احتمال زیاد بچتون دختره

واسه منم همینجوری زده بود چقد که ترسیدم و کلی استرس کشیدم رفتم سلفری دو هفته بعد جوابش اومد و همه چی خوب بود خداروشکر اصلا نگران نباش و زودتر سلفری رو انجام بده

بنظرم هیچ مشکلی نداره الکی ریسک میزنن فقط

عزیزن سلفری بده ، ممکنه غربالگری دومی هم ریسک بزنه ، باز مجبور بشی

جنسیتش چی بود

خوبه دیگ

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جیگرم🩵👶🏻🩵 مامان جیگرم🩵👶🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان دافی خانوم✨🌻 مامان دافی خانوم✨🌻 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری