ازمایش ادرار برای عفونت باید ناشتا باشیم؟

۶ پاسخ

عفونتت رفع شد علائمت چیبود عزیزم؟

نه لازم نیست
فقط مهم اینه از وسط ادرار گرفته بشه و قبلش خودتونو بشورین خشک کنین من اولی رو رعایت نکردم نتیجه اشتباه شد باز دوباره گرفتم

ناشتا باش و بعد ظرف اصلا به بدنت نزن من نمیدونم چی شد که باز دادم گفتن به بدنت خورده

من رفتم گفت ناشتا باش

ولی باید اولین ادرار صبح باشه

نه نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته چهلم بارداری