۶ پاسخ

آره عزیزم

منکه دکترم امروز برام سونو نوشت من خودم گفتم زوده 11هفته و 4روز وقت گرفتم برم

اره عزیزم چرا نشه دکتر من ۱۱هفته و دو روز برام نوشت غربالگری اول

آره اما میگن بهتر زمان ۱۲ هفته و ۲ روز هست.
من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم عزیزم

ن عزیزم باید از ۱۲هفته بگذره مثلاً ۱۲هفته و۲روز

بله

سوال های مرتبط

مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هناسه مامان هناسه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وچهارم بارداری