سلام غربالگری اول رو میشه یازده هفته و ۴ روز رفت یا زوده؟

۷ پاسخ

من به حساب سونو قلب یازده هفته و چهار روز بودم ولی تو انتی زد یازده هفته و شش روز
جنسیت هم احتمالی گفت ۷۰ درصد

زوده تو ۱۲ هفته برو

زوده

من 11هفته وشش روز رفتم

تیغه ی بینی بچه تشکیل نشده بزاری ۱۲ هفته به بعد بری بهتر

میشه جنسیت از ۱۲هفته و ۲روز

اره میشه
فقط شاید نتونن درست جنسیتو ببینن ک احتمال درصدبالایی بدن

سوال های مرتبط

مامان امیرارسلان مامان امیرارسلان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو علی مامان جوجو علی هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلی و نی نی مامان ماهلی و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری