من به حساب سونو قلب یازده هفته و چهار روز بودم ولی تو انتی زد یازده هفته و شش روز
جنسیت هم احتمالی گفت ۷۰ درصد
زوده تو ۱۲ هفته برو
زوده
من 11هفته وشش روز رفتم
تیغه ی بینی بچه تشکیل نشده بزاری ۱۲ هفته به بعد بری بهتر
میشه جنسیت از ۱۲هفته و ۲روز
اره میشه
فقط شاید نتونن درست جنسیتو ببینن ک احتمال درصدبالایی بدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.