۲ پاسخ

دخترمن ۲۸اردیبهشت زد واکسن خیلی راحت وسبکی بود

واکسن پنوموکوک؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🤍🪐 مامان ماهلین🤍🪐 ۱ سالگی
مامان سبحان و شاهان مامان سبحان و شاهان ۴ ماهگی
مامان Elina Janam🩷🫀 مامان Elina Janam🩷🫀 ۲ سالگی
مامان بَشه مامان بَشه ۱ سالگی