از چتماهگی میشه روغن زیتون بریزم سوپ دلانا

۳ پاسخ

من چون شیرخشک میدادم از همون بدو تولد روغن زیتون اضافه میکردم

از همون شروع غذای کمکی

از همون اول دکترا میگن بریزین بخاطر اینک یبوست نگیرن

سوال های مرتبط

مامان مهدیه مامان مهدیه ۱ سالگی
مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۰ ماهگی