۶ پاسخ

اره عزیزم

اره من روغن زردگوسفندی و آب قلم میریزم داخل غذاهاش برای صبحانه هاش کره پاستوریزه پر چرب قاطی صبحانه هاش میکنم اووکادو هم چربی خیلی خوبی داره برای صبحانه بدی خوبه

اره دختر من کلا یبدسته دکترش گفت تو همه غذاش بریز حتی فرنی ساده

اره من همیشه میزنم

بله، من بجز فرنی و اوتمیل تو همه غذاهاش میریزم

من همیشه میریزم
چون کره نمیتونم بدم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو مامان فاطمه کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان موعود مامان موعود ۱۷ ماهگی