سلام خانما سیرابی تو بارداری خوبه؟!

۵ پاسخ

میگن بخورین برا حالت تهوع. من یبار خوردم 🙄👻

راسته میگن سیرابی نی نی را خوشگل میکنه؟

ببخشید اگه یبوست داری نخور

سلام زیادش خوب نیست سنگینیت میکنه من خوردم معذرت میخوام حالم بد شد خیلی

عالیه

سوال های مرتبط

مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 🩷 مامان پرنسس کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته نهم بارداری
مامان آینور مامان آینور ۷ ماهگی