عالیه ولی برای من فقط دو روز جواب داد🤣
اگه بگیری مثلا مامانت برات بپزه تو خونه که بو نده خوبه،من همسرم عجله کرد تا گفتن رفت از کله پزی گرفت، بوش بهم خورد از قبلمم بدتر شدم😂
اره خوردنش عالیه
والله کسی که حالت تهو داره نمیتونه بخوره اگه میتونی بخور من که نتونستم بخورم هنوزم درگیر حالت تهوعم😶
عالی من امتحان کردم جواب داد
آره موثره امتحان کردم قبلا....چون ب۶ داره.میگن قسمت شیردون مفیده
من شنیدم خیلی خاصیت داره ولی بوش بم میخوره حالم بدمیشه 🫤
اگر بتونی بخوری بی تاثیر نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.