عزیزم من تیکه های کوچیک میکنم بعد میزارم ی جوش بزنه ابشو میریزم میذارم بالا دوباره ی تیکه دمبه ام میندازم داخلش نیم ساعت قبل این ک بخوریم ی کوچولو زرده چوبه و نمک میریزم تو ی قاشق روغن و دمبه ام میندازم داخلش میکوبم میریزم داخل اب سیرابی و نیم ساعت باهم بجوشه
وای انگشتاتو میخوری
بعد شستن دو ساعت بزار توی آب بوش،گرفته بشه . بعد پیاز نگین و با یکم سیر تفت بده و ادویه بزن . بعد سیرابی و بریز و بزار با آب پخته بشه آخرشم یکم نمک و آبلیمو بزن .
من میذارم با آب و یه دونه پیاز بزرگ شب تا صبح بپزه. بعد میریزم تو روغن با تکه های گوجه سرخ میکنم. کنارش هم سیب زمینی سرخ میکنم. خیلی خوشمزه میشه. امتحان کن
دمت گرم تو این ویار سیرابی🫤
وای سیرابی تو این هفته، من اصلا نمیتونم حتی بهش فکر کنم، خیلی میزنه زیر دلم
البته خیلی مقویه ظاهرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.