به نظرتون خود ارضایی خطر ناکه؟

۱۶ پاسخ

این کارو ترک کنی بهتره رو بچتم اثر میزاره از نظر معنوی گناه کبیرست از نظر پزشکی هم دهانه رحمت باز میشه

بزار اون بچه فضای سالمی رشد کنه عزیزم
مطمئن باش از لحاظ روحی معنوی روش اثر منفی داره

تاثیر روانی صد درصد داره

اون بچه پاکه داخل شکمت
گناهه نکن از لحاظ روحی و روانی روش تاثیر داره صدرصد

گناه بزرگیه وقتی یه جنین پاک تو شکمته چرا گناه کنی؛درضمن دهانه رحمو باز میکنه خوب نیس؛سعی کن ترکش کنی

خطرناک که نه اما گناه و ضرر داره

۱۵ سالته؟؟

جدای از بحث معنوی ؛همین ک رحم انقباض بشه خطر داره ،شما مسئولیت این بچه رو بر عهده گرفتی ؛پس امانت دار خوبی باش تا خدا همراهیت کنه انشالله سالم و سلامت بغلش بگیری

گناه کبیره است

سرچ کن ببین چقد ضرر داره

نه ولی بچه گناه داره

😑😑 بده شوهرت ارضات کنه دیکه

اصن چکاریه خطر ناک باشه یا نباشه

خود ارضایی یعنی چی در رابطه یعنی یا ن

نه فکر نمیکنم..

نه

نه ....

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری
مامان 🩷ماهلین جان🩷 مامان 🩷ماهلین جان🩷 ۵ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری