ازوایتکس استفاده کنم ضررنداره؟شرخودمومیدم

۱ پاسخ

نه به شیرت ‌که کاری نداره ولی بوش بچه رو اذیت میکنه بزارش خونه کسی
خودتم بخاطر پوست خودت و اینکه بدی وایتکس نگیری دستکش بپوش

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۹ ماهگی