خانما برای سنوی وزن کی باید رفت؟

۱۱ پاسخ

۳۲ هفته رفتم ۳۴و ۳۸

همین الان برو وقتشه

دکترم گفت ۳۰ هفته برو
۳۰ هفته و ۴ روز رفتم

دکتر به من گفت دو هفته دیگه برو

31 هفته

برای من بهداشت گفت 32هفته برم

۲۸ تا ۳۲ هفته
۳۲ هفته خوبه

من فردا باید برم برای رشد و آب دور جنین

من دیروز رفتم

از ۳۲ هفته میشه رفت

۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین🫀 مامان محمدحسین🫀 ۵ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد