خانما این سنوی وزن رو کی باید بریم

۱۱ پاسخ

ب من گفته 28هفته برو چند روز دیگه می‌خوام برم

ازهفته شما ب بعد

من دکترم ۲۹هفته نوشت برام رفتم

من تو ۲۷ هفته میخوام برم
دو سه روز دیگه

ولی تو از دکترت بپرس

30 تا 32

من ۳۱ هفته رفتم

من ۲۸ هفته رفتم

معمولا ۳۱ هفته میفرستن

از۲۸هفته زودبرو ک اگ وزنش کم بود رعایت کنی بیادبالا

بهترین زمانش ۳۰ یا ۳۱ هفتس

از ۳۲ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری