خانما سنوی آخر رو کی باید بریم

۴ پاسخ

یه سونو رشد هست بعد آنومالی که بین 28 تا 32 هفتس یکی هم آخر 36 تا 38هفته

من ۳۶ اخری رو دادم

من ۳۴ هفته ۱ روز رفتم سونو گفت آخرین سونو ۳۸ هفته برو

فک کنم۳۶-۳۷ هفته
البته اگه ۳۲-۳۳ رفتی سفالیک باشه فک کنم دیگه نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین🫀 مامان محمدحسین🫀 ۵ ماهگی
مامان آریاس مامان آریاس ۱۰ ماهگی
مامان آوا مامان آوا هفته چهلم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد