۳ پاسخ

از کجا بفهمیم که قند داریم من برام نوشتن نرفتم زدم

سونو رشد از هفته۲۸به بعد
ولی من چون قند دارم دکترم منو نوشته برای سونو کالرداپلر و اکو قلب

سونو رشد بین 28تا 34

سوال های مرتبط

مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری