۸ پاسخ

عزیزم خیلی به حرف دکترا توجه نکن بیشتر بهت استرس میدن و نگرانت میکنن

دکترا الکی استرس میدن

نه عزیزم ب کسی گوش نکن استرس از هر چیزی بدتره منم ۵۰ ب بالا بود انقدرررر استرس کشیدم تا رفتم سونو خیالم راحت شد🫠

دکترا برن گم بشن والا
من دیروز رفتم دکتر گفت بتات دوبرابر شده ولی عددش کمه گفتم خب شاید لقاح دیر گرفته نگرانم کرد گفت باید بری سونو شاید خارج رحمی هیت و فلان من و سونو واژینال فرستاد رفتم انحام دادم خداروشکر همچی اککی بود و یه هفته کمتر از تاریخی که رو پریودی حساب میکنی هستم گفت لقاح دیر گرفته کوالی فول داد و ویتامین د و شیافت بهم داد دیشب زدم ولی دیگه نمیزنم هروقت درد چیزی داشتم میزنم

منم همینم فردا وقت دکتر دارم خیلی نگرانم🥲

نه مهم اینه بره بالاهر ۴۸ ساعت

نه چه ربطی داره

منم پنج هفته پونصد بود

سوال های مرتبط

مامان زانیار مامان زانیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فریماه مامان فریماه هفته سی‌وچهارم بارداری
بابای کوروش بابای کوروش روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دو  دوقلوها مامان دو دوقلوها هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان فلفل مامان فلفل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری