سلام کیا توشیردهی قرص چاقی خوردن

۵ پاسخ

من خوردم

نزن اصلا خوب نیست

من قرص چاقی اوردم

منم خیلی لاغرم دوستدارم چاق شم

اصلا خوب نیس سعی کن با تغذیه چاق بشی من لاغر شدم بعد زایمان با تغذیه وزن خوب رفت بالا

سوال های مرتبط

مامان آیلی مامان آیلی ۱۴ ماهگی
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی