کیا توشیردهی بوتاکس زدن ضرر داره؟

۴ پاسخ

اخه بوتاکس سم بوتولینومه که خب خطرداره،و مدتها تو بدن میمونه،و خب از راه شیر به بچه میرسه،میگن تحقیقات انسانی انجام نشده که چه مدت تو بدن میمونه که از راه شیر به بچه برسه و اکر خدایی نکرده به بچه برسه احتمال مرگ یا فلج قسمتی از بدن رو داره

من زدم
هیچ‌ مشکلی هم نبود
هم از متخصص نوزادان پرسیدم
هم فوق تخصص پوست
هر دو‌گفتن طبق آپدیت جهانی هیچ منعی نداره

عزیزم بوتاکس سم بوتولینوم هست که تو بارداری و شیر دهی نباید تزریق کرد

من رفتم ولی نزدن برام گفتن منع مطلق داره تو شیردهی

سوال های مرتبط

مامان آیلی مامان آیلی ۱۴ ماهگی
مامان دخترکم 🥹🫀 مامان دخترکم 🥹🫀 ۱۵ ماهگی
مامان زینب
26/4
1403 مامان زینب 26/4 1403 ۱ سالگی
مامان کارن‌ونفس مامان کارن‌ونفس ۱ سالگی
مامان ساحل مامان ساحل ۱ سالگی
مامان هدیه خداجون مامان هدیه خداجون ۱ سالگی