اخه بوتاکس سم بوتولینومه که خب خطرداره،و مدتها تو بدن میمونه،و خب از راه شیر به بچه میرسه،میگن تحقیقات انسانی انجام نشده که چه مدت تو بدن میمونه که از راه شیر به بچه برسه و اکر خدایی نکرده به بچه برسه احتمال مرگ یا فلج قسمتی از بدن رو داره
من زدم
هیچ مشکلی هم نبود
هم از متخصص نوزادان پرسیدم
هم فوق تخصص پوست
هر دوگفتن طبق آپدیت جهانی هیچ منعی نداره
عزیزم بوتاکس سم بوتولینوم هست که تو بارداری و شیر دهی نباید تزریق کرد
من رفتم ولی نزدن برام گفتن منع مطلق داره تو شیردهی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.