دخترا تو هوا گرم شربت درست کنیم چ شربت ها خوبه

۱۰ پاسخ

دکتر تغذیه به من گفت خاکشیر و تخم شربتی نباید خورده بشه تاکید کرد اصلا نخورم

دکتر به من گفت خاکشیر اشکالی نداره ولی تخم شربتی کمتر

شربت آلبالو ، آناناس، پرتقال و خاکشیر خیلی خوبه

خاکشیر و تخم شربتی قائده آور نخوری بهتره

سکنجبین و چهارشیره

تخم شربتی و خاکشیر

آلبالو پرتقال لیمو سیب انار گلابی هندونه

من آبلیموووو میخورم
خاکشیر و تخم شربتی خوبه

خاکشیر و چهارتخم

شربت آبلیمو

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💕🎀 مامان دوقلوها💕🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری