اره عزیزم 🌱
ما هفته هامون دقیقا مثله همه🙂🙂
من شنبه میرم آنومالی
اره خوبه
عالیه
چند هفته انومالی دادی عزیزم؟؟!
عزیزم منم آنومالی همینقدر بود ۲۰۰گرم و ۱۹۸گرم
از من یکی 198یکی 209گرم بود
ای خدااااااا جون دلم.خدا حفظشون کنه
وزن های ک تو سونو میزنه با خطا میزنه دقیق ک نیست نگران نباش
مال من انومالی ۱۶۰ و ۱۶۱ و ۱۷۰ بود
خوبه عزیزم چون دوقلوان طبیعیه نسبت ب یک بچه وزنشون کمتر باشه
من ۲۲۵ گرم بود
اره نسبت به دو قولو بودنشون وزنش خوبه
بله گلم چون دوقلوان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.