دخترا وزن دوقلو ها یکیش ۱۹۶ گرم یکیشم ۱۹۷ گرم خوبه؟

۱۲ پاسخ

اره عزیزم 🌱
ما هفته هامون دقیقا مثله همه🙂🙂
من شنبه میرم آنومالی

اره خوبه

عالیه

چند هفته انومالی دادی عزیزم؟؟!

عزیزم منم آنومالی همینقدر بود ۲۰۰گرم و ۱۹۸گرم

از من یکی 198یکی 209گرم بود

ای خدااااااا جون دلم.خدا حفظشون کنه

وزن های ک تو سونو میزنه با خطا میزنه دقیق ک نیست نگران نباش

مال من انومالی ۱۶۰ و ۱۶۱ و ۱۷۰ بود

خوبه عزیزم چون دوقلوان طبیعیه نسبت ب یک بچه وزنشون کمتر باشه
من ۲۲۵ گرم بود

اره نسبت به دو قولو بودنشون وزنش خوبه

بله گلم چون دوقلوان

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین 🩵 مامان امیرحسین 🩵 ۴ ماهگی
مامان شیدا❤️شادی مامان شیدا❤️شادی ۱ ماهگی
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان یاسین و یسنا مامان یاسین و یسنا ۸ ماهگی