۴ پاسخ

مسواک انگشتی خیلی خوبه واسه تمیز کردن دندوناش و لثه، البته بیشتر واسه وقتیه ک قطره آهن بدی

من همرو خریدم به درد میخوره بنظرم

مسواک انگشتی خب می‌کشی رو لثه هاش.میوه خوری خیلی خوبه با خیال راحت میوه می‌زاری توش میدی دست بچه و نگران خفگی و ....نیستی .

سرلاک خوری که دیگه نمیریزی تو ظرف میریزی تو اون قاشق هم داره میدی میوه خوری هم خیلی خوبه میوه ها می‌زاری داخل دیگه نگران نیستی بپره گلو و اینا مسواک هم نمی‌دونم برای موقع دندون یا پاک کردن لثه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۱ ماهگی