سلام وزن جنین تو ۳۷ هفته چند باشه خوبه؟

۵ پاسخ

منم سه کیلونیم 37 هفته

هرکی یجوریه خب بچه ی من اولی 3500بود این یکی وزنش کمتره

سلام عکس و ببین گلم

تصویر

من ۳۷ و ۱ روز زایمان کردم بچم ۳۱۰۰بود

حوالی ۳
یه کم کمتر و بیشتر

سوال های مرتبط

مامان آراد جون وتمشک مامان آراد جون وتمشک روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان نورا خانوم❤️🧿 مامان نورا خانوم❤️🧿 ۵ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی