کیا دختر دارن نینیشون هم دختره حستون چیه

۸ پاسخ

من خیلی خیلی خوش حالم اولی هم دخترالان تودلی هم دخمل خیلی ذوق دارم من پسردوست ندارم داش کلمن😁😁😁

من دارم

من حس میکنم دختره بچم🥲نمی‌دونم والا

من ی دختر دارم و ی پسرم داشتم ک عمرشو داد ب همه ی نینیامون
و حس میکنم این یکیم دختره و خیلی خوشحالم نمیدونم هم دختر دوست دارم هم پسر ولی در هر صورت حسم خوبه و فکر میکنم دختره 😍

بارداري اولت با اين بارداريت فرق ميكنه؟
يا مثل هم؟

شوهر من شدیدا دختر میخاست
همش میگف دوتا دختر داشته باشم هیچی نمیخام دیگه
پسر شد 😂
اما دنیای خواهرا خیلی قشنگه

من ارزومه دومی دختر باشه احتمال پسر داد🥹اولیم پسره

برا دخترت داری ابجی میاری؟

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی