خانمهایی که نینیشون دختره چیا هوس کردین؟

۱ پاسخ

اولین ویارم ماه اول و دوم انار بود بعد سیب بعد هندونه بعد خیار بعد ملون بعد دوباره سیب . و موز .
لواشک و بستنیم دخترم خیلی دوست داره واکنش نشون میده😂 خودمم از همون اول عاش ترشی بودم تا سه ماهگیم لب به چیز شیرین نزدم اصلاا حتی انجیریا خرما

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری