اولین ویارم ماه اول و دوم انار بود بعد سیب بعد هندونه بعد خیار بعد ملون بعد دوباره سیب . و موز .
لواشک و بستنیم دخترم خیلی دوست داره واکنش نشون میده😂 خودمم از همون اول عاش ترشی بودم تا سه ماهگیم لب به چیز شیرین نزدم اصلاا حتی انجیریا خرما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.