ماهلین🥲🌙👼
نور هستش
یه من گفتن دختره احتمالا نجوا .چون دختر اولمم مهوا هست بهم میاد
اسمهای اجق وجق الان که آدم دو دیقه بعد یادش میره و اصلا نمیشه فهمید دختر یا پسر خیلی بده، اسم با اصالت و قشنگ باید باشه
من پناه یاجانان میزارم
ماهلین😍
من میزارم نیلا
دلاریس🎀✨
یعنی عروس دلها، ملکه قلبها🧸
باباش گفته ستین
ماهور🩷
باشوهرم تفاهم نداریم گیرداده بذاریم ماهلین،نیلماه،نیلا....
ولی من اسمای ساده دوسدارم مث لنا،لیا🥺نمیدونم تهش کدومو میذاره
مانلی خانم
باران
احتمال زیاد آوین بزاریم
دلسا درسا کمند و جانا موندیم
درسا خیلی خوشمون اومد میگن قدیمیه دیگه خیلی بزارید کمند
کمند هم معنیش خیلی جالب نبود 🥺
احتمالا روشنک
هنوز انتخاب نکردم ☹️🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.