سلام خانما اونایی که نینیشون دختره چ اسمی می‌خوان بزارن ♥️

۱۷ پاسخ

ماهلین🥲🌙👼

نور هستش

یه من گفتن دختره احتمالا نجوا .چون دختر اولمم مهوا هست بهم میاد

اسمهای اجق وجق الان که آدم دو دیقه بعد یادش میره و اصلا نمیشه فهمید دختر یا پسر خیلی بده، اسم با اصالت و قشنگ باید باشه

من پناه یاجانان میزارم

ماهلین😍

من میزارم نیلا

دلاریس🎀✨
یعنی عروس دلها، ملکه قلبها🧸

باباش گفته ستین

ماهور🩷

باشوهرم تفاهم نداریم گیرداده بذاریم ماهلین،نیلماه،نیلا....
ولی من اسمای ساده دوسدارم مث لنا،لیا🥺نمیدونم تهش کدومو میذاره

مانلی خانم

باران

احتمال زیاد آوین بزاریم

دلسا درسا کمند و جانا موندیم
درسا خیلی خوشمون اومد میگن قدیمیه دیگه خیلی بزارید کمند
کمند هم معنیش خیلی جالب نبود 🥺

احتمالا روشنک

هنوز انتخاب نکردم ☹️🫠

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری