اونایی که نینیشون پسره چیا هوس کردین؟

۲۱ پاسخ

منم عاشق ترشی و شوری بودم ولی بچم دختره

من عاشق ترشی و شوری هستم و پسره

من عاشق دوغ گازدار و خیارشور😋

از همه بیشتر دوغ

دوغ.لواشک.با شوری

به نام خدا
توت فرنگی

هیچی😂🥲

مرغ و جوجه فست فود

شوری و ترشی لواشک و دوغ و زیتون
دوغ بیشتر از همه

شیرینی و شوری البته شیرینی غالب تر بود
شوری در حد دوغ و خیارشور و زیتون اینا
خیار و کیوی خیییلی دوسداشتم

ترشی و شوری

من الان عاشق شیرینیجاتم و اصلا نمیتونم ترشی بخورم نینی پسره

منم عاشق ترشی و شوری ولی بچم دختره😂

من شوری حالت تهوع یا استفراغ نداشتم بیشتر دوغ وستنی دوست داشتم

من عاشق ترشی و شورییی پسره بچم

هوس خاصی نداشتم
شیرینی که اصلا
گاهی لیموترش (ماه های اول)
و دوغ

میوه های ترش با نمک

ترشی و شوری

سردخترم دوغ ولبنیات اصن نمی‌خوردم

من ترشی خیلی دوس دارم
قبل بارداری هم دوست داشتم ولی الان بیشتر
تا چن ماه آینده هم معلوم نمیشه نی‌نی مون 😂

بیشتر ترشی

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری