خانمایی که نینیشون پسره
صبحا صبحانه اتون میارین بالا!؟؟
هوق میزنید؟؟؟

۹ پاسخ

بالا نمیارم تهوع خیلی اذیتم میکنه

صبحا دیر بیدار میشم تا حالا صبونه نخوردم ببینم چی میشه 😐

اره عزیزم

ربطي هم به جنسيت بچه نداره عزيزم

عزيزم من از اول بارداري رنگ صبحانه رو نديدم ميل ندارم وقتي بيدار ميشم اصن نميتونم يه لقمه حتي بجوم اكثرا فقط يه ليوان شير ميخورم من بعدش هم كه تهوع رو تحمل ميكنم گاهي هم پيش مياد بالا بيارم همينم

فک نکنم ربطی به جنسیت جنین داشته باشه مونده به بدن خودت من کلا یبار بالا آوردم تو طول بارداریم ولی رفیقم ک پسز بود بچش تا روزه زایمان افتضاح حالت تهوع داشت حتا خیلیم ورم کرد

بیشتر حالت تهوع دارم ولی خب اگه بو خیلی شدید و بد باشه یا پنیر بخورم بالاهم میارم

من پسر حالت تهوع اصلا نداشتم

من بچم پسر بود تا روز زایمانم بالا می‌آوردم بطور وحشتناک

سوال های مرتبط

مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 هفته هجدهم بارداری