خانمایی که آمپول فمولایف میزنید ایرانیش را میزنید یا خارجی
.؟؟؟؟

۲ پاسخ

خارجیش یکو هفصد هست

مگه خارجیشم گیر میاد

سوال های مرتبط

مامان توتفرنگی🍓 مامان توتفرنگی🍓 هفته چهاردهم بارداری
مامان فندق و گردو🩷💙 مامان فندق و گردو🩷💙 هفته سی‌وسوم بارداری