مامانا شما توی حریره شکر میریزید؟

۸ پاسخ

اصلا نباید شکر بزنی

شکر ممنوعه تا یکسالگی

دکتر گعفت تا یکسالگی نمک و شکر ممنوعه.

نبات میندازم

ن خود بادام انقد خوشمزس ک نیاز ب شیرینی نیس

نه خرما

یک تکه نبات میندازم مزه دار شه

اره من یه حپه قند میندازم وگرنه نمیخوره بی طعم میشه

سوال های مرتبط

مامان مَهبُد 💙 مامان مَهبُد 💙 ۱۳ ماهگی