۲۷ پاسخ

ی کوچولو نبات میندازم

میوه توش بریز، میوه بخارپز کن توش له کن، خوشمزه میشه

نبات سفید کمی میریزم

من نبات میندازم

میتونی شکر بریزی نبات سفید هم میشه

ن هرگز نبات و شکر نزن
من خرما میزنم یا موز یا ی مقدار خیلیی کم شیره

خرما بزن یا موز یا سیب

اره یه کوچولو نبات بنداز توش

من نمیزنم
یا با میوه یا خرما ترکیب میکنم‌
حریره بادوم و ساده دوس دارم دخترم

من ی ذره شکر میریزم دوز از چشم شوهرم😂

دختر من ک فرنی کلا دوست نداشت اوتمیل میدم توام بده هم وزن دهی داره هم خوشمزس

سلام من براش یه تکه سیب وخوب میپزم پوره میکنم میریزم تو فرنی خوشش میاد میخوره میتونی موز .کدوحلوای یاخرما روپوستشوبگیری وخوب پوره کنی بریزی ازشیره خرما هم استفاده میکنم همشونو دوست داره طعم شیرین هم دارن

نه من نمیزنم یامیوه میزنم یا هیجی.بچه تجربه ای ازمزه نداره،از نظرما بیمزه است

نبات کلا ضرر نداره.من از روز اول نبات میدادم

اره نبات میزنم

نه من هیچی نمیزنم

نده تروخدا بچم غذا نمیخوره بس ک شیرین دادم اولش شیرین میخواد فقط

تا جایی که میدونم هرچه قند و شکر ندی توی این سن بهتره

زیر ۱ سال:

شکر، قند، عسل و هر نوع شیرین‌کننده‌ی اضافه‌شده برای نوزاد توصیه نمی‌شود.

چرا زیر ۱ سال نباید؟
ذائقه‌ی کودک زود به شیرینی عادت می‌کند
خطر پوسیدگی دندان از همان ابتدا شکل می‌گیرد
جای غذای مغذی را می‌گیرد
به عادت بد غذایی و تمایل به شیرینی در آینده کمک می‌کند

نه بهیچ وجهه اگر زدی بچه عادت میکنه و خطرناکه شکر و نبات
چرا اخه
حداقل بعد از پخت یکم پوره سیب یا موز بزن

نه من نمیریزم
اگه شیر خودت یا یکم شیر خشک میریزی مزه اش خوب میشه

من یکم نبات میزنم گاهی شکر

خیلی کم نبات بنداز . برنج نیم دونه رو خودت اسیاب کن و یک قاشق ارد برنج رو با دوتا لیوان اب بذار یک ساعتی بجوشه و قل بزنه .اندازه یک قند هم نبات بنداز توش .بعد که غلیظ شد و خنک شد شیر خودت یا شیرخشک هم بریز توش بده بخوره

نبات سفید خوبه پس

آره من نبات میریزم

من یکم نبات میندازم میگن برنج سرده بچه دل‌درد میشه

امروز بهداشت بمن گفت یکم‌شکر بزن بتونه بخوره

سلام من یه کم نبات میندازم با دکترش هم صحبت کردم مشکلی نداره

سوال های مرتبط