قرص اورژانسی تو شیر دهی خطر نداره

۷ پاسخ

سلام من تو قسمت پیامهای مشابه سوال شما رو‌دیدم‌شکا قرص اورژانسی رو خوردین مشکلی پیش نیومد واس شیرتون یا بچع؟

من ی دفه خوردم چیزی نشد خداروشکر

منم امشب به رابطمون شک دارم،فردا میخوام قرص اورژانسی بخورم،از هوش مصنوعی پرسیدم گفته بود تا 8 ساعت شیر ندی بهتره

نه اشکال ندازه من دوسه بار خوردم هیچی نشد

عب نداره

نباید بخوری

فک کنم باید مخصوص شیردهی بخری

سوال های مرتبط

مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان آرش مامان آرش ۱۶ ماهگی