خانما تو شیر دهی قرص سیتریزین بخوریم عیب نداره؟؟

۴ پاسخ

میتونی بخوری
من‌تو بارادری و الان‌ک‌شیرمیدم دکتر برام نوشته گهکاهی میخورم

فقط دوماه اول نباید بخوریم بعد عیبی نداره

من خوردم چیزی نشد..شما رو نمیدونم

نه نباید بخوری

سوال های مرتبط

مامان باران و مهدی مامان باران و مهدی ۱۱ ماهگی
مامان نذر امام رضا مامان نذر امام رضا ۱ سالگی
مامان آرش مامان آرش ۱۶ ماهگی