۳ پاسخ

سلام خانما من عین شما حالت تهوچند روزه دارم یه ان اس تی دادم گفتن تنفس بچه کمه تکوناشم کم شده الان یه دردهایی زیر شکمم میگیره فشار میاد ب منقد واژنم بد چند دقیقه خوب میشه

حالت تهوع یکی از علائم زایمان

عزیزم برو بیمارستان یه ان اس تی بگیرن ازت

سوال های مرتبط