سلام خانما من عین شما حالت تهوچند روزه دارم یه ان اس تی دادم گفتن تنفس بچه کمه تکوناشم کم شده الان یه دردهایی زیر شکمم میگیره فشار میاد ب منقد واژنم بد چند دقیقه خوب میشه
حالت تهوع یکی از علائم زایمان
عزیزم برو بیمارستان یه ان اس تی بگیرن ازت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.