۲ پاسخ

اگرم بخای بکشی‌دندونتو، بدون بی حسی‌میکشن
چون بی حسی‌تم ضرر داره

سه ماهه دوم
ولی کلا انجام ندی بهتره چون میخان عکس بگیرن از دندونت، اشعه داره

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی