خانوما شرینی خامه ای هم نفخ داره؟؟؟؟

۵ پاسخ

آنقدر دنبال نفاخ نباشه بخور بعدش یه عرق نعنا یا رازیانه زیره سبز بخور رازیانه و زیره شیرتم زیاد میکنه من یماه اول هیچی نخوردم میگفتن نفخ داره بعد کم کم خوردم . نه بابا کجا میگن خامه نفخ داره!

عزیزم همه چی نفخ نداره دیگه باید فتوسنتز کرد🤣

نه ندارع من همیشه میخورم

سلام
خامه یه فراورده ی لبنی هست و به نوبه خودش میزان کمی نفخ ممکنه ایجاد کنه

ن فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان آرمینا مامان آرمینا ۴ ماهگی