آنقدر دنبال نفاخ نباشه بخور بعدش یه عرق نعنا یا رازیانه زیره سبز بخور رازیانه و زیره شیرتم زیاد میکنه من یماه اول هیچی نخوردم میگفتن نفخ داره بعد کم کم خوردم . نه بابا کجا میگن خامه نفخ داره!
عزیزم همه چی نفخ نداره دیگه باید فتوسنتز کرد🤣
نه ندارع من همیشه میخورم
سلام
خامه یه فراورده ی لبنی هست و به نوبه خودش میزان کمی نفخ ممکنه ایجاد کنه
ن فک نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.