خانما شما چجوری به بچه هاتون ماست میدین؟

۳ پاسخ

من در حد یه قاشق چای خوری میدم اگه بخوام بدم

ماست خالی اذیت کننده نیس گلم .اما خب میتونی نعنا .خرما.گردو آسیاب شده بزنی داخلش

باقاشق میدیم 😂اول ک ماست رو خودم یا مامانم مایع میکنم بعد از یخچال میزارم بیرون ک خیلی سرد نباشه داخلش نون ریز میکنم بهش میدم نعنا آسیاب شده هم بزنی یک کمک خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی