سلام دوستان امروز میخوام برم سونو واسم دعا کنید

۳ پاسخ

ان شاالله همه چی عالی پیش میره،عزیزم بعد سونو خبری بهمون بده منتظرتیم

انشالله عزیزم همه چیز خوبه استرس نداشته باش

سونو انتی.ایشالا همه چی خوب پیش بره

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی