سلام پسر من گرفته ۵ روز تب داشته با وجود آمپول شیاف خیلی دارو های تب بر.سعی کن پاشورش کنی ایشاالله زود خوب میشه.ده روز مریضشون ادامه داره
تب داره با شیاف هم کامل پایین نمیاد هی باید پاشویه کنم.سردرد و چشم درد داره . میگه گلوم درد میکنه . دهنش خشک میشه . بیرون روی داره و دلپیچه شدید .سه روزه پاره شدم
دختر من 2 روز تب کرد . تب شدید 38 اینا بود بدنش داغ داغ _ پاشویه ام پایین نیومد پروفن/ شیاف میذاشتم
یکهو سرفه و ابریزش بینی بعد دکتر بردم
دارو داد خوب شد
اما 2 .3 روز. بعدش هم تب کرد
که پروفن میدادم و شیاف
لباس کم تنش کن . نازک باشه
دکتر آنتی بیوتیک آزیترومایسین
شربت سرفه آیورامی و اسپری بینی و پروفن و شیاف داد
کلا ۵ روز طول کشید تا خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.