خانوما زینک و کیا و چقد بدم ؟

۴ پاسخ

والا روش نوشته بود نئوزینک. داروخونه گفت همین هست فقط . ایرانی و خارجی نداره.
اگه برگه داره معمولا توش مینویسه چقدر باید داد

یک ساعت با غذا فاصله باشه . هر چقدر که دکتر گفته بده بهش . من ۶ ماهگی ۲/۵ سی سی میدادم

دکترش داده

زینک کلا خوب نیس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا ۱ سالگی
مامان آیهان🌙و علیسان مامان آیهان🌙و علیسان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری