۱۳ پاسخ

بله من از همین به دختر میدم یک ماه دکتر براش روزی سه سی سی نوشت ولی من حس میکنم بهش حساسیت داره یکم هم سنگینه براش

ببخشید میشه از اسمش عکس بزاری منم بگیرم

نئو زینک خیلی خوبه

نئوزینک بهتره بنظرم

مامان تودلی و سبحان میشه عکس شربت بچتو بزاری

مامان تودلی و سبحان اسم شربتی ک دکتر برا بچت نوشت چیه .همینه نارنجیه تو عکساس؟؟

عزیزم این ک روش نوشته یک تا ۸ سال. نئوزینک میگرفتی

نه زینک به درد نمیخوره دکتر دکترم شربت اشتهاآور پدیا بس ۳میلی و قطره آهن ویت اسلیک داد خیلی خوبه

سلام عزیزم من پسرم متخصصش براش اینو نوشت
خیلی عالیه خیلی خیلی
نمیزاره بچت مریض بشه اصلا مقویه برا رشد قد و وزن هم عالبه
من خارجیشو گرفتم با ی شربت دیگه
صبح ها به پسرم میدم پنج سی سی

این ویتامین ها روداره با مولتی ویتامینش زیاد نمیشه؟

تصویر

چقد بدم بهش

تصویر

گف خارجیه

تصویر

ببخشید میشه بپرسم چند؟

سوال های مرتبط

مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی