۶ پاسخ

سلام منم خیلی درد دارم حرکت بچه ام کمتره شده

بعضی وقتا دردش مثل درد پریودیه کمر درد و دل درد

منم خیلی کمر درد دارم

من از نفخ دیوانه شدم همه اش فکر میکنم انقباض گرفتم خدایی ناکرده

بله عزیزم

اره خیلی

سوال های مرتبط