۱۱ پاسخ

20هفته به بعد بزرگ میشه

واسه من هفته ۲۰ به بعد یهو بزرگ شد

منم‌شکم ندارم 🥲

خیلی خوبه که

خوب بخاطر همین چون لاغری شکم نداری

عزیزم شکم من سر دخترم ۳۰ هفته به بعد معلوم شد ک باردارم تا ۳۰ هفته هیچی نبود 😂🤣 بعدشم وزن بچه ربطی به اندازه شکم نداره

زوده خواهرم.

منم شکم ندارم.به پهلو که دراز میکشم یه ذره معلومه وقتی وایسادم که صافه صاف. به شوهرم میگم اخه لگدم نمیزنه هنوز تا بفهمم اون توو خبریه!

لاغری زود برات در نمیاد

زوده من الان شکم دارم

خوبه دیگههههه

سوال های مرتبط

مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری